ED Ontvangt voor de overheid


Hoe werkt ED Ontvangt

ED Ontvangt bemoeit zich niet met de papierprocessen. Daar zijn andere oplossingen voor zoals het scannen en herkennen van de facturen. Wanneer de facturen per e-mail binnenkomen, zorgt ED ervoor dat de bijlagen automatisch uitgelezen worden, geïnterpreteerd worden en doorgestuurd wordt in het juiste formaat naar de financiële applicatie of de workflow-applicatie voor het verder verwerken van de factuur. Indien u dit wenst kan ED de leverancier per e-mail laten weten dat u de factuur goed heeft ontvangen. ED kan ook de leverancier melden dat u de factuur niet in behandeling neemt omdat u bijvoorbeeld de leverancier niet kent, gegevens op de factuur ontbreken et cetera.

 

 

Indien uw leverancier u vraag te gaan werken of al werkt met een Billing Service Provider/HUB, kan ED ook deze facturen rechtstreeks inlezen en verwerken. Zo heeft u via één applicatie al uw eFacturatie activiteiten onder controle en hoeft u bijvoorbeeld niet zelf e-mail adres(sen) in de gaten te houden. Alles gebeurt automatisch op de achtergrond. ED Regelt speelt hierin de tussenpersoon die ook de eventuele contracten regelt.

 

Neem contact op met ED voor meer informatie of een ROI analyse om te bekijken wat voor uw instelling de beste werkwijze is betreffende eFacturatie.